-->
U3F1ZWV6ZTM3OTAyNjQ4Nzk2X0FjdGl2YXRpb240MjkzODQ3MTY0NTM=
recent
أخبار ساخنة

Adsense och Surfer

.Adsense och Surfer
.Adsense och Surfer


.Adsense och Surfer

 AdSense är ett enkelt program för att förstå: det är en bra form av en reklam få många fördelar för varje person i kedjan. Och naturligtvis se resultatet kan ha på ett företag (och ett förlag) människor uppmuntra denna form av publicitet.
För att bläddra publik här är förmodligen den enklaste modellen finns, eftersom de kan riktas till en hel del nya webbplatser de inte skulle ha något annat finns. Självfallet, om du har ett AdSense-banner på din webbplats och ett stort antal besökare du vet att det finns en stor ekonomisk fördel.
Men varför fungerar det för de människor att klicka på länkarna, i motsats till en vanlig strategi?
Det underlättas av dagens samhälle. Med bloggare och information baserad artiklar på Internet kan människor uppmuntras att hela inköp som adsense kan innehålla länkar till relevanta leverantörer samtidigt som man gynnar förlaget.
Och det är bra med detta är att det fungerar för besökarna också. Faktum Google insåg att genom att glädjande människor som letar efter något, och hänvisa dem till vad de behöver snabbare, alla vinner.

 Det är på grund av detta som många webbplatser främjar via AdSense i både innehåll och sökning. De gör det för att de i slutändan lärt sig att det fungerar för alla.
Om vi ​​tittar på det förflutna, kan vi inse att den här typen av publicitet har en stor inverkan över folket, särskilt under de senaste åren. När vi går in på en hemsida och vi ser en grafisk banner, är vår första tanke att avbryta det ur vårt sinne, eftersom det är ingen betydelse för oss.
Det är därför traditionell bannerannonsering är fel. Det är just därför människor blir kunniga att de inte tittar på en flashig banner eftersom de tror att de kommer att förlora sin tid med det.
Vi har fått vana vid att banners som inte intresserar oss. Och vi är vana vid dem med fin grafik. Så vi associerar naturligtvis de två saker och tror att en banner med fin grafik har ingenting att berätta.
Men vi kan titta på en text-annons eftersom vi har vant sig vid dem är inriktade på det vi letar efter. I grund och botten dessa annonser har salufört sig i att granskas av alla besökare.
Detta är en typisk "ingen fluff, bara saker" situation. Och i slutändan innebär att besökarna kommer att se vad de är intresserade av, inte några slumpmässiga häftig grafik du kasta på dem.
Som nämnts ovan, besökare anta denna reklam mekanism, eftersom det är effektivt leder dem till sidor av intresse och kan erbjuda massor av saker de verkligen vill se. Någon kommer över en artikel om adsense var troligen ute efter skor eller bedriver forskning på skor när de kom över artikeln.
Och viktigast av allt för alla, även besökare kan detta system endast förbättras när processen blir förfinas ytterligare för att göra annonserna mer relevanta för det du letar efter, inte bara ett par sökord på en webbplats.
Numera är det på grund av AdSense att Internet surfare söker efter mer intressanta relaterade saker från banners och företagen bakom webbplatsen (Google och annonsören) måste ha bättre idéer att visa, eftersom förväntningarna har ökat en hel del.
Så kunde "Gör inget ont" faktiskt fungerar i dagens skära halsen konkurrensutsatt marknad? Tja, som ni kan se det kan och det gör det. Och du som besökare är den som får åtnjuta denna mest. Reklam blir mindre av en börda och mer av en fördel, och är fortfarande en fördel att du kan välja att ignorera.
Mindre påträngande banderoller, banners som du faktiskt kommer att vara intresserade av och klicka innebär att du kommer att vara mindre irriterad av att surfa på webben och känna att du som besökare erbjuds en relevant tjänst.
Även om vissa kan känna ovilliga att läsa artiklar som är där enbart för att tvinga konsumenterna, utan tvekan utan denna ersättning de är användbara. Slutändan annonser innebär att du inte behöver gå tillbaka till din hemsida varje gång du tvingas att slutföra ett köp
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة