3 saker du m?ste g?ra innan du skickar till artikel kataloger
3 saker du m?ste g?ra innan du skickar till artikel kataloger
Till alla f?rfattare och icke-f?rfattare d?r ute, nu ?r det dags att b?rja gr?va upp de kreativa skrivkunskaper tillbaka.
Med modern kommunikationsteknik kommer populariteten av information-marknadsf?ring, som ?r en av de ?ldsta och mest effektiva tekniker i att f? riktade utsikterna till webbplatser och omvandla dem till k?pare. Det ?r d?rf?r artikeln skriver, inlagor och publikationer ocks? blir popul?r.
Det finns redan m?nga verktyg som m?nniskor kan anv?nda f?r att g?ra processen att f?rdela sina artiklar l?ttare. ?ven om detta ?r ov?rderlig i att f? inneh?llet mer exponering, vilket bara ?r h?lften av historien.
L?t oss ta en titt f?rst p? de vanliga misstag som vissa m?nniskor g?r innan de l?mnar sitt inneh?ll till artikeln kataloger:
1. F?rvirrande anledning att fr?mja de artiklar med anledningen att skriva dem.
I artikeln skriver, det finns tre viktiga f?rdelar varf?r du marknadsf?r dem, branding, lead generation och marknadsf?ring, som alla ?r en del av din optimering anstr?ngningar.
Men det finns bara en anledning till varf?r du skriver en artikel, och det ?r att informera din m?lgrupp. Om artikeln inte ?r inriktad p? denna prim?ra och viktigaste syfte, kommer det att misslyckas med att uppn? de tre fr?mjande f?rdelar eftersom ingen kommer att vara intresserade av att l?sa dem.
Du m?ste ta reda p? f?rst hur att f? m?nniskor att l?sa vad som finns i din artikel, sedan g?ra dem klicka p? din resurs rutan. Du kan uppn? detta genom att producera b?ttre inneh?ll.
2. Att misslyckas med att maximera PR m?jligheter artikeln marknadsf?ring.
Du kanske redan vet att dina artiklar kan hj?lpa dig att generera ytterligare l?nkar tillbaka till din webbplats. Men vet du att du kan f? fler bes?kare och b?ttre resultat fr?n s?kmotorer fr?n samma artiklar?
N?mn s?kord p? strategiska platser. Bara vara s?ker p? att inte ?verdriva dem. Vissa ?r till och med anv?nder ankare texter som ocks? ?r en effektiv metod. Men det ?r viktigt att veta att majoriteten av de kataloger inte kan st?dja detta.
Kom ih?g att det inte bara om de l?nkar tillbaka till din webbplats. En del av att g?ra bra i din artikel marknadsf?ring ?r att f? plockas upp av f?rlag med ett stort antal publik och vinner f?rm?ga att utnyttja andra m?rken p? grund av kvaliteten p? ditt arbete. B?ttre s?kmotor resultat ?r ocks? stora f?rdelar.
Men dessa saker inte s?tta mycket pengar i fickan. Det finns andra faktorer som kan v?nda era anstr?ngningar artikel marknadsf?ring till en m?jlighet som kan ?ka dina inkomster. Inte bara ?ka antalet bes?kare till din webbplats.
B?rja med en plan och se till att din artikel kommer att tj?na den funktion som du t?nkt att den ska ha.
3. Publicera inneh?ll som inte hj?lper dina l?sare.
Kanske i f?rd med att skriva artiklar, t?nker du att allt som du ville ?r l?nkar tillbaka till din webbplats. Och alla bes?kare kan generera ?r bra.
Gissa vad? Inte alla artikel banker och kataloger kommer att acceptera ditt inneh?ll automatiskt. Ofta har de n?gra riktlinjer och specifikationer f?r de artiklar som de accepterar.
Du kan f?rdubbla antalet webbplatser som du kan skicka till genom att skriva artiklar om att katalogerna vill dela med andra m?nniskor. Allt som kr?vs ?r en utgivare med en 100.000 l?sare att ?ka din potentiella publiken natten.
Skriv de artiklar som f?rlagen vill ha i sina publikationer om du vill att din artikel marknadsf?ring f?r att arbeta s? effektivt som m?jligt f?r dig. Detta inneb?r ocks? att du m?ste lyda de vanliga riktlinjerna, kontroller stava, forskar p? ett bra ?mne och ?ven hyra en f?rfattare att producera en bra inneh?ll f?r din r?kning.
I slut?ndan ?r det hela egentligen en fr?ga om val fr?n din sida. Du kan b?rja f? lite exponering av ?kad l?nkar tillbaka men p? en mycket grundl?ggande niv?. Eller njut massiv exponering lite extra tid att g?ra inneh?ll av h?g kvalitet.
Det kommer att vara ditt val. Du kanske inte ?r medveten om det faktum att en artikel som lades fram den kataloger inte ?r t?nkt att ha samma exponering som mycket riktade inneh?ll och k?ra inriktad p? en smal grupp m?nniskor.
L?r dig skillnaden mellan dessa tv? och det kommer s?kert att hj?lpa dig vet vilka typer av artiklar att skriva och l?mna in.
Till alla f?rfattare och icke-f?rfattare d?r ute, nu ?r det dags att b?rja gr?va upp de kreativa skrivkunskaper tillbaka.
Med modern kommunikationsteknik kommer populariteten av information-marknadsf?ring, som ?r en av de ?ldsta och mest effektiva tekniker i att f? riktade utsikterna till webbplatser och omvandla dem till k?pare. Det ?r d?rf?r artikeln skriver, inlagor och publikationer ocks? blir popul?r.
Det finns redan m?nga verktyg som m?nniskor kan anv?nda f?r att g?ra processen att f?rdela sina artiklar l?ttare. ?ven om detta ?r ov?rderlig i att f? inneh?llet mer exponering, vilket bara ?r h?lften av historien.
L?t oss ta en titt f?rst p? de vanliga misstag som vissa m?nniskor g?r innan de l?mnar sitt inneh?ll till artikeln kataloger:
1. F?rvirrande anledning att fr?mja de artiklar med anledningen att skriva dem.
I artikeln skriver, det finns tre viktiga f?rdelar varf?r du marknadsf?r dem, branding, lead generation och marknadsf?ring, som alla ?r en del av din optimering anstr?ngningar.
Men det finns bara en anledning till varf?r du skriver en artikel, och det ?r att informera din m?lgrupp. Om artikeln inte ?r inriktad p? denna prim?ra och viktigaste syfte, kommer det att misslyckas med att uppn? de tre fr?mjande f?rdelar eftersom ingen kommer att vara intresserade av att l?sa dem.
Du m?ste ta reda p? f?rst hur att f? m?nniskor att l?sa vad som finns i din artikel, sedan g?ra dem klicka p? din resurs rutan. Du kan uppn? detta genom att producera b?ttre inneh?ll.
2. Att misslyckas med att maximera PR m?jligheter artikeln marknadsf?ring.
Du kanske redan vet att dina artiklar kan hj?lpa dig att generera ytterligare l?nkar tillbaka till din webbplats. Men vet du att du kan f? fler bes?kare och b?ttre resultat fr?n s?kmotorer fr?n samma artiklar?
N?mn s?kord p? strategiska platser. Bara vara s?ker p? att inte ?verdriva dem. Vissa ?r till och med anv?nder ankare texter som ocks? ?r en effektiv metod. Men det ?r viktigt att veta att majoriteten av de kataloger inte kan st?dja detta.
Kom ih?g att det inte bara om de l?nkar tillbaka till din webbplats. En del av att g?ra bra i din artikel marknadsf?ring ?r att f? plockas upp av f?rlag med ett stort antal publik och vinner f?rm?ga att utnyttja andra m?rken p? grund av kvaliteten p? ditt arbete. B?ttre s?kmotor resultat ?r ocks? stora f?rdelar.
Men dessa saker inte s?tta mycket pengar i fickan. Det finns andra faktorer som kan v?nda era anstr?ngningar artikel marknadsf?ring till en m?jlighet som kan ?ka dina inkomster. Inte bara ?ka antalet bes?kare till din webbplats.
B?rja med en plan och se till att din artikel kommer att tj?na den funktion som du t?nkt att den ska ha.
3. Publicera inneh?ll som inte hj?lper dina l?sare.
Kanske i f?rd med att skriva artiklar, t?nker du att allt som du ville ?r l?nkar tillbaka till din webbplats. Och alla bes?kare kan generera ?r bra.
Gissa vad? Inte alla artikel banker och kataloger kommer att acceptera ditt inneh?ll automatiskt. Ofta har de n?gra riktlinjer och specifikationer f?r de artiklar som de accepterar.
Du kan f?rdubbla antalet webbplatser som du kan skicka till genom att skriva artiklar om att katalogerna vill dela med andra m?nniskor. Allt som kr?vs ?r en utgivare med en 100.000 l?sare att ?ka din potentiella publiken natten.
Skriv de artiklar som f?rlagen vill ha i sina publikationer om du vill att din artikel marknadsf?ring f?r att arbeta s? effektivt som m?jligt f?r dig. Detta inneb?r ocks? att du m?ste lyda de vanliga riktlinjerna, kontroller stava, forskar p? ett bra ?mne och ?ven hyra en f?rfattare att producera en bra inneh?ll f?r din r?kning.
I slut?ndan ?r det hela egentligen en fr?ga om val fr?n din sida. Du kan b?rja f? lite exponering av ?kad l?nkar tillbaka men p? en mycket grundl?ggande niv?. Eller njut massiv exponering lite extra tid att g?ra inneh?ll av h?g kvalitet.
Det kommer att vara ditt val. Du kanske inte ?r medveten om det faktum att en artikel som lades fram den kataloger inte ?r t?nkt att ha samma exponering som mycket riktade inneh?ll och k?ra inriktad p? en smal grupp m?nniskor.
L?r dig skillnaden mellan dessa tv? och det kommer s?kert att hj?lpa dig vet vilka typer av artiklar att skriva och l?mna in.
إرسال تعليق