-->
U3F1ZWV6ZTM3OTAyNjQ4Nzk2X0FjdGl2YXRpb240MjkzODQ3MTY0NTM=
recent
أخبار ساخنة

Adsense 2013 , Fördelar med AdSense for Search

Fördelar med AdSense for Search



Fördelar med AdSense for SearchAdSense for Search ger publicister möjlighet att ge ett sökverktyg via deras hemsida. I sökverktyget ger resultat som innehåller adwords annonser och därför publicister kan generera intäkter.Effekten av detta verktyg för publicister kommer i sin funktionalitet för besökare. De som har bläddrat resurser på en webbplats kan återgå till Google för att slutföra en sökning. Om denna resurs finns inom en webbplats som de är för närvarande på, då de sannolikt kommer att använda utgivarens webbplats för sökning och därför förlaget kan få avkastning.Publicister hävdar ofta att ha ett sökverktyg inom deras hemsida är ett bra sätt att generera Adsense inkomster utan en angelägenhet för att minska deras varumärke. På samma sätt som ett företag som säljer en produkt inte skulle ha en rival leverantör som har en adsense annons i deras hemsida, kommer de anser inte att denna nackdel är relevant. Fördelarna med AdSense for Search ligger också i det utrymme som den upptar på skärmen. Resultaten visas på en separat sida, så förlagen inte känner att de offrar utrymme där adsense skulle tidigare visas.Verktyget kan också leda till besökare Välja viss webbplats som deras hemsida. Om webbplatsen innehåller relevanta resurser, och fortfarande har funktioner i anslutning till Google då webbplatsen har bredare allmän vädjan. De som besöker webbplatsen för första gången, och inse att det inte kommer att tillfredsställa deras behov fortfarande kan använda webbplatser sökfunktion.AdSense-publicister stat ofta att de får mindre per klick igenom med Sök. Även om detta är fallet surfare är mer sannolikt att inriktas annonser än med Google Adsense. Om en besökare har förändrat objekt eller ämne de vill söka efter och inte tvingas av annonser, de kan fortfarande hitta vad de letar efter när förlaget tjänar en procentsats.Det är också ett bra verktyg som publicister kan tillåta att deras webbplats ska sökte med samma teknik. Därför surfare är mer benägna att också resurserna inom förlagets hemsida att de behöver.Google har en mindre databas av annonsörer för Adsense genom selektivitet annonsörer. Sökningen Verktygsfältet ger resultat som innehåller annonsörer som inte vill ska visas i AdSense for content.Google för sökning används också av stora marknadsledande webbplatser där detta är sällsynt med adsense. Företag som tillhandahåller en tjänst eller säljer en produkt är mer regelbundet väljer att införliva Search Toolbar in deras hemsida, medan inte känna att det försvagas deras varumärke.Faktum, många företag känner sig faktiskt som om deras varumärke stärks genom sin anpassning till Googles logotyp. Varandras som väljer att inte använda Googles logotyp, kan dra nytta av kundernas antagandet att söka teknik som används tillhör den webbplats de är på, och därför ytterligare fördelar skördas av utgivaren.Som adsense plågas med falska klick, är samma mindre troligt att hända med sökning. Klicka Bedrägeri skulle kräva den eller de personer som begår brottet att följa realistiska sökningar, och för att undvika misstänkt beteende. Detta kan vara särskilt hårt, och med mindre intäkter per klick som begår falska klick kommer sannolikt att hålla sig borta från sökning tillsammans.

Tjänsten har avbrutits

Adsense 2013

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة